Bebeğiniz sağlıklıysa, mutluysa hiç kafanıza takmayın. Benim kızım 4350 doğdu. Hastaneden çıkarken 4150 idi. 3. Gün doktor kontrolünde 3950 idi. Kilosunun %10unu kaybetmiş, sınırda mama vermeniz lazım dediler. Ben tabii çöktüm orda çocuğumu günlerdir aç bıraktım diye. Birde sarılık oldu. 2. Ayında 5350 kiloydu. Büyük doğduğu halde anca o kiloya geldi. Eve tartı aldım hergün çocuğu tartıyorum. Artık sinirlerim bozulmuştu. Ama çocuğa bakıyorum sağlıklı, mutlu, motor gelişimi iyi. Ama ben kilosuna taktım. Kaç almış napmış sütüm yetmedi diye. Zaten süt yetmiyor diye diye süt gerçekten yetmez oldu. 5 aylık oldu, eskisi kadar olmasada hala kilo aldımı almadımı diye kafama taktığım oluyor. Ama yapmamak lazım. İlk 3 ay zaten alması gereken 600gr-1 kg arası. 100 gr az aldı diye üzülmemek lazım. Hem şöyle de birşey var. Bir önceki tartımında karnı toktur, kaka yapmamıştır. Şimdikinde açtır kakasını yeni yapmıştır. Bunlar kiloyu mutlaka etkiler. Zaten 100 grdan bahsediyoryz:) doktorunuz sorun görmüyorsa kendinizi yıpratmayın. Proteininizi alın, karbanhidratınızı alın bol bol sıvı tüketin sütünüz mutlaka yarayacaktır. Her bebek toplu olmak zorunda değil☺️