bullshit özel de mi doktoru eger özele gıdıyosanız bi devlet hastanesınde gıtmenızı önerırım… Cunku 32 haftalık hamıleyken özele gıdıyodum doktorum bana ciğer geliştirici iğne yapcagını benı doguma kadar hastanede yatıracagını gunluk 1000 tlden ekstra ücretler var ve bebege akcıger solunum iğnesi yapcagını söledı rahımde yumusama var dedı. Gunluk 1000 tlden nasıl yatırcam hastanede ben doguma kadar aglaya Aglaya gıttım devlet hastanesınde oradada kaydım vardı cunku bçdevlet hastanesınde kı doktorum güldü kızım senın sancın olsa yerınde duramazsın ne erken dogumu dedı ve beni eve gönderdı sonuc mu oglum su aan 4 aylık ve gelmedi günüde geçtiiiii devletteki doktor sunu sancıyla dogum yaptrdııı özele kalsak bana neler yapacaktıııııı