Mommysharkdoodoodoodoo Peynir yapmak için yeniden kaynatabilir miyim peynir tutar mı? Bir de yoğurt yaptım aslında gayet taş gibi oldu ama üstünde su birikmiş neden olmuş olabilir?
NunuDudu Mommysharkdoodoodoodoo kaynatıp Peynir yapabilirsiniz birşey olmaz. Yoğurdun suyu da öyle bazen fazla sıcak mayalanıyor ondan olmuş olabilir çok fazlaysa üstünden alıp poğaçaya yoğurt çorbasına koyabilirsiniz.
AnnaKurt Mommysharkdoodoodoodoo Peynir için sütü hiç kaynatmadim ilitip yapıyorum ben kaynamış olandan olur mu bilmem
Mommysharkdoodoodoodoo AnnaKurt ben hiiiç peynir yapmadım şimdi bi tarif buldum onu yapacağım ama dün süt kaynatmıştım çiğ geldiği için
Mommysharkdoodoodoodoo NunuDudu çok teşekkür ederim 💕 içemem pek hoşuma gitmiyor ama bol kilo aldıran hamur işlerini afiyetle götürürüm 😁
AnnaKurt Mommysharkdoodoodoodoo Kaynatilarak yapılan illa ki vardır tabi bu arada yoğurdun suyu çok faydalı çocuğuna içilebilirsin
Mommysharkdoodoodoodoo AnnaKurt içmez canım benim oğlan bi tuhaf ben de içmem 😁 poğaça yapayım o çok güzel fikir geldi bana