Kızlar kiwi marka dikey ütü kullanan var mı memnunmusunuz
.
Evet çok memnunum
Gizem123 hangi modelini kullanıyorsunuz acaba birde çok su akıtıyor diyorlar doğrumu
6450 olanı kullanıyorum şu akıtmıyor