Merhabalar bebeğimin 20 gündür üst damakları sert beyaz. Bu sabahta beyazlıkların iyice şiştiğini farkettim gece çok uyanıyor. Durduk yere ağlamazdı ağlar oldu mız mız üzülüyorum haline. Tetagil ve karanfilli zeytinyağı sürmeye başlayacağım fayda eder mi dersiniz? Anne-oğul zorlanıyoruz biraz patlasın rahatlayalım diyorum artık😔