Arkadaslar. Bebegım 5 aylık. Ben lohusalıkta 10 gun sonra adet gordum. Fakat Bi sonraki ay ise 2 kez adet oldum aynı ay ıcınde sonrakı ay 15 vs gibiyken adetttm. Bu ayın 17 sı oldu hala olmadım. Belirti var mı diyeceksenız zaten 3 aydır belirti olmuyor pek agrılı gecmıyor o yuzden suan bı belirti de yok. Afedersiniz ama korunma yontemı olrk devamlk pre+gerı cekıle yontemı hatta 2 kere geri cekılme yontemı ile oldu onun dısında hep pre kullanıyorum kusura bakmayın afedersiniz ama tedirgin oldum henuz adet olmadığım ıcın. 😔