Balkona hava aldırmaya çıkardığım çocuğum afiyetle babasının acem halısı çiçeğinin yapraklarını yedi 😅 cici çiçek diye söylerken arkasından bakıyordum o ise afiyetle yemekle meşgulmüş 😅 başına gelen var mı yani çocuğu çiçek yiyen,?rahatsız etmez inşallah 🙏🏻