tazebiirannee Bu çayı alıp içmek istiyorum ama bazıları çok etkili hiç gaz yapmıyo bebeğimde bende çok rahat etti yazmış, bazıları da hiç iyi değil bebeğime daha çok gaz yaptı demiş 🤔 kararsız kaldım açıkcası aranızda kullanan var mı ? 🥲
-melistosdogdu tazebiirannee merhaba ben onu değilde e bebekten stil çay var humanaya benzeyen içerik onu kullanıyordum günde 3 kere falan içiyordum ise yaradığını düşünüyorum gaz değil de süt arttırımı için ama bende kaşıntı yaptı ve bıraktım içindeki bir madde bana alerji yaptı
Dorukunannesiiii tazebiirannee ben 3 gündür kullanıyorum çok memnun kaldım uykusu bile düzene girdi gazi azaldi
Glcntna tazebiirannee ben hepsini ayrı ayrı içiyorum humsna sut arttırıyor. Kimyon haz ve sütün kalitesini arttırıyor. Rezenede sakinleştirici ve süt arttırıcı . Rezeneyi fazla atbartma ama günde 2 bardak yada aktarda süt arttırıcı diye söylediğinizde rezeneli karışım yapıyorlar
tazebiirannee -melistosdogdu aaa geçmiş olsun bende papatya çayı içiyorum aslında gaz için iyi geliyo ama huamana da iyi dediler yorumları görünce kararsız kaldım
tazebiirannee Glcntna rezene bemde içiyodum ama ilerleyen zamanlarda bebeklerde hastalık çıkıyomuş galiba o yüzden bıraktım