Kizlar meraba. Bebeğim 17 günlük. Gecen haftadan beri bebeğim sürekli geriniyor kendini sıkıyor. İki kere farklı doktora gittik gaz sancısı dedi. Ağlama cigirma yok sadece dakka başı gerinme var. Bu yüzden gece gündüz uyku yok tam olarak dalamiyor sürekli sallamak pispislamak gerekiyor. Böyle bi durum yaşayan bı çare bulan var mı