Angel00 valla cnm biz 4. Ay atağindayiz bebeğim aşırı huysuz normalde gündüz 4 uykumuz vardı şimdi ise zar zor 2 uyku oluyor. Oyun halısı aldık bu hafta onun içinde vakit geçirmeyi çok seviyor. Salonun ortasında gezdiriyorum sürekli onu da çok seviyor😁 gece uykusu bizim de Mağlesef saat on iki yada bir Emmek için de kendisi uyanıyor cnm. Senin bebeğinin adı ne cnm. Bizim ki sait umut❤ umut eşimle birlikte koyduk sait Kayin pederimin adı eşim koyalım dedi bende tmm dedim