fikir ve yardım lütfen…18 aylıkken uyku problemlerimiz olmuştu.uyku eğitimi verdim ama tabi öyle ağlayınca almayın bırakın falan diyen eğitimlerden yapmadım kendimce bişey oluşturdum.yatagı park yatak.ona koyup ninni açıyorum ve kendi kendine uyuyordu ve deliksiz uyku çekiyordu..ok nadir aralarda bi mızmızlanırdı.. yaklaşık 1 buçk 2 aydır düzenimiz güzeldi.geçen hafta mecburiyetten babanede kaldık orda bizimle yattı geçen cuma akşamı eve döndük ve o gün bugündr uyumuyo…şöyle yani…gidiyoruz bi şekilde dalıyo ama 1-2 saat sonra ağlayarak uyanıyo ve bizi duymuyo.bazen ağlayark kendni kusturuyo…hele dün akşam 1 saat ninni dinledi izledi ama banamısın dmedi..babanesi haftaiçi bizde kalıyo.babası ve babanesinin odada olduğunu biliyor oraya gitmek istiyor tuttrdu kucak baba diye…yatagında dalmıyo uykuya … 2 yaş sendromumu?yoksa bizlemi yatmaya alıştı? kafamda deli sorular ha birde haftasonundan beri gözleri çapaklanıyo acaba rahatszmı oluyo dicem ama gündüz uykuları sorunsuz ..hatta zor uyandırıyoruz hanımefndiyi… tabi gündüz uykusuda ayrı bisorun benm için babanesne 2 saatten fazla uyutma diyorum bazn 3 saat uyudugu bile oluyo…bi deli soru daha acaba diyorum gündz çok uyuyo babanesinin falan odada oldgnu biliyo dalamıyo içeriyimi istiyr? valla napıcamı şaşırdım