Aynı durumu şuan bizde yaşıyoruz. 17 den 15 e düştü değeri bugün kontrol vardı tekrar 15 çıktı. Doktor 1. Ay kontrollerinde bakarız yeniden sen sık emdirmeye devam et kilo alımı güzel zorla uyandırıp emzirmelere ara ver dedi. Ne zaman nasıl bitecek bende bilmiyorum