Sevgitas goon un premium sanırım sarı paketini kullanıyorum. İlk zamanlar memnundum aslında ama sızdırıyor gece takamıyorum. Önü dolu arkası bomboş oluyor öyle sızdırıyor. Molfix de yaptıktça geriye doğru gidiyor da bunda sanki gitmiyor gibi. Bir tık küçük de geliyor olabilir bez bize. Canbebe hiç kullanmadım