Seda0613 çok geçmiş olsun.3 ay önce doğum yaptıktan 2 saat sonra crp 18 di küveze alındı 9 gün antibiyotik tedavisi aldı.çok şükür iyileşti. Üzülmeyin sütünüz gitmesin , küveze gidip emziriyorsunuz , gidemediğiniz zaman olursa eğer sağıp süt yollayabilirsiniz ,eğer sütünüz az ise orda mama takviyesi yapıyorlar. İnşallah tez zamanda kavuşursunuz ne yaşadığınızı çok iyi anlıyorum .💕