baby-mom benim esimin de spermlerde sorun vardi,kendiligimden hamile kaldim ancak 3 kez kimyasal gebelik oldu maalesef.yani tabi ki de hamile kalabilir ancak ugrastirir cok.bir de kimyasal olabilir cunku sekil bozuklugu onemli,sagliksiz olabilir gebeliği olsa da.ben ilk hamile kaldigimda tam 40 gun lohusa gibi kanamam oldu bir turlu dusmedi kan degerim,ozel bi iğneyle anca duzelmistim.o yuzden imkani varsa tüp bebek cok daha iyi olur,2 hafta gibi bir zamanda yerlestiriyorlar embriyoyu.eger olur da yaparsa tüp bebek, mikroçip uygulatsin lutfen.saglikli spermler seciliyor,genetigi kotu sekli bozuk spermler ayiklaniyor boylece.Umarim hayirlisiyla hamilelik haberini almaniz nasip olur🙏