Aisemzumram bence mutlaka emzik verin uykuya geçişte aglamalarini dindirmede ya da dışarı ciktiginizda biraz oyalayıcı oluyor ,yoksa hep huzursuz oluyor ,anne sütüne batırıp emziği vermeyi çalışın ,biz gaz damlası sab simpleks kullanıyorduk arada ondan döküp emzik tutması için verdim tuttu çok şükür şimdi 5ay 21 gunluguz doğduğundan bu yana kullanıyoruz anne kis mutluyuz :))