Sevgili annelerim, 2bucuk yaşında ikizlerim var . Bir tanesi ne yaparsam yapayım gece uyanıp mama içmek istiyor. Biberona sabir taşı sürdüm, mamanin ölçüsünü azalttım su gibi mama verdim, mamanin içine kimyon koydum bolca fayda etmedi yine içti bilinçliyken de olsa içiyor. O kadar ağlıyor ki yeter ki sussun diye mecbur mama veriyorum Biberonla. Kulak enfeksiyonundan kurtulamıyoruz bu nedenle hem de gece sürekli uykumuz bölünüyor. Her türlü öneriye açığım yardımınıza ihtiyacım var sevgili anneler