1kiz1oglan- Basına gelen var mı bebegimin vücudunda döküntüler var kayinvalidem ve annem kızamık olmuş dediler, kızamık aşısı da 12. Ayda olunuyor sanırım, napicam şimdi ağır mi geçicek kaç günde geçicek , abisine bulaşır mı
Eskici777 1kiz1oglan- Kızamıksa elbette doktorla irtibata gecın. Kızamık ta ışıga hassasiyet olur karanlık oda olmalı, sonra üşütmeyecek en ufak rüzgar bile etkiler, bol A vitamini şart emzırıyosanız havuc suyu vs İcin, yada içirın