Guzelanne34 Kızlar ya sabaj uyandım bir ne göreyim buzdolabı kapağı açık kalmış ve herşey ısınmıştı şimdi peynir süt yoğurt dünden kalan çorba falan bozulmuşmudur ya??
Berentelli Guzelanne34 benim açık kalmıştı yaz günüydü tamamen açık değilde tam kapanmamis ti kapağı bı sorun olmadı
1kiz1oglan- Bozulmamıştır havalar zaten soğuk, dolabın içinin ısınması da baya sürmüştür sabaha kadara anca ısınır
Guzelanne34 Yeniaanne var olmaz mı kızımı alıp yatak odasına gittim açık kalmış meğer ses gelmedi hiç
Guzelanne34 Berentelli benimkide çok açık değildi aralıklı kalmıştı ya ne bilim dünden kalan çorba yoğurt falan var onlara üzüldüm bozulmuşnudur diye