Sebusebu Valla çok normal ben 3 ayı bitirene kadar günde bazen 3+4 kere bazen gece uykusunda çırpınıyordu kalkıp şırınga ile serum fizyolojik sıkıp aspire ediyordum hep tıkanıyodu burnu çünkü. Bizim önceki doktorumuz aspire edebilirsiniz demişti serumla yumuşayacak zaten zarar vermeden çekersin diyodu ama çocuk çığlık kiyamet ağlıyordu. Doktorumuzu değiştirdik onun tavsiyesi çocuğu fazla terletme ne kadar sıvı kaybı olursa vücudunda o kadar sıkıntılar basgosterir demişti. O günden beri evin derecesini bı tık düşürdüm kat kat giydirmedim ve burnu gerçekten daha az tıkanmaya başladı. Ben suan haftada 1 veya 2 kere temizliyorum artık.