Laden zararlı mı bilmiyorum ama oğlum bugün grip oldu ben de evdeki Otri bebe aspiratörle çeksem olur mu dedim. Googlea yazdım “aspiratörler bir yaşına kadar kullanilir, daha fazlası önerilmiyor” yazıyordu birkaç yerde. Hatta bir yere 6 aya kadar diyordu. Çöp bilgi mi bilmiyorum 🤷🏻♀️