Kızlar kızım 3 aylıkken işe başladığım için meme reddi yaptı biberon mama istiyor mamayi çok seviyor memeyi görünce iktiriyor agliyo krize giriyor 9 aylık oldu hala çözemedim yani olmuyor. Geceleri emiyordu sadece. Ama son haftalardır gecede emmez oldu gecede memeyi farkedip ağlıyor birden biberonu verince susuyor içip uyuyor. Bende en azından anne süt içsin diye sagayim diyorum. Kiwi elektrikli vardı çekim gücü çok azaldı . Bana çekim gücü çok iyi bir pompa soyelr misiniz ? Yada bu sorunuma başka çözümler varsa fikirlerinizi bekliyorum çok üzülüyorum emziremedigim için .😔