Funda07 Sezeryan doğum yaptım 17 gün oldu bikini bölgesi agda yaptirabilirmiyim dikişlere zarar veriri?
Canmmel-26 Funda07 daha dikişler taze 40 dan sonra yap ben kuaföre gittiğimde 30 günlüktü kuaför yapmadı daha tazedir mesuliyet alamam 40 dan sonra gel demişti
Yasovski Funda07 Daha çok yeni dikişlerin yaptırmamanı tavsiye ederim 🤷🏻♀️ Ben 40’ım çıktıktan sonra yaptırmıştım ona rağmen sezeryan yerim acıyacak paniğiyle kendimi çok sıkmıştım
Lilasever1 Funda07 valla ben yaptırmadım 40 çıksın dedim öyle gittim kuaför oraya da çok bulaşmak istemedi bişi olur diye 2.sefer gittiğimde 3,5 ay geçmişti öyle aldı
BalBademmmmmm Funda07 Ben 40 ım çıktığında yaptırmıştım. Benim dikişim baya alttaydı o yüzden orada kıl vardı, dikişin üstünü de aldık ama problem olmadı, hissetmedim bile orayı