Msl- nokta kadar bile iz varsa tutmuş demekmiş. Hiç iz yoksa tutmamış demekmiş. Tutup tutmadıgını anlamak için bir test yapılıyormuş ona göre aşı tekrarlanıyormuş. Burda bir arkadasın başına gelmiş hiç iz yokmuş test yapılıp aşı tekrarlanmış. Doktorunuzla görüşün. Bazı çocuklarda çok büyük olur patlama vs. Benim kızımda sadece kızarıklık oldu kabuk bağladı düştü. Şimdi iz var. Ama kızımınki küçük bir iz. Öyle iltihaplı gibi, büyük olmadı hiç