Acıktığı için değil gaz sancısı olabilir yeterli miktarda besledikten sonra fazlasını vermek yerine gaz masajı yapın. Her gün aynı saatte ağlaması da kolik süphesi uyandırdı benimkisi de öyleydi Gazı oldukça emmek istiyordu verdikçe kusuyor daha da rahatsız oluyordu en son hastaneye gittik ve gazı olduğu öğrendik gaz damlası kullanmaya başladık hafifledi biraz daha çok şükür