Beyzaacvs bizim kilo almamizda hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür ama teşhiste konmadi gerçekten çok zor bir durum bilmediğin bir hastalığı evladinda olabileceğinin üzüntüsü bile kötü bize doktor bu gibi sorunlar erken doğuma baglida kaynaklanabilir bekleyecez kan değerleri duzelecekmi düzelmeyecekmi dediler biz toplamda 6 ay boyunca hastaneye gittik geldik devmli kan verdik herseylerine sürekli bakılıyordu devamlı emzirdim ikizlerimi ama o 6 ay nasıl geçti gelde bana sor kimi zaman kan değerleri düşük kimi zaman yüksek çıkıyordu artık bende yorulmuştum acaba hastalarmi ne olacak sonu çıkmazın içindeydim tek dayanagim eşim ve rabbimdi eşim her zaman pozitif oldu ağlama hastalarsa bile onu bize bahsedende Allah diyordu çocuklarımız hastaysa bile başım gözüm üstüne derdi ama işte ana yüreği hiç evladının hasta olmasını istermi yüreğim yanıyordu sanki hiç ayaklarım gitmiyordu oraya her gittiğimizde diyorduk hastalarsa bize ilacimizi verin doktorda bebeklere hasta diyemeyiz biz dedi kan değerleri yerine geldiği zaman sizi ayiracaz hastaneden diyordu oymuş bizim hastane maceramz 6 ay sürdü 6 ya sonunda çok şükür kan değerlerimiz yerine gelmiş hastalık çıkmamıştı doktorun bize dediği erken doğuma bağlı olan bir durum sizinki böyle yasayan çok bebek var dediler erken doğduğu için kanları yerine gelmemişti ama düzeldi hastalık hic birsey yok bebeklerinizde dediler ve hastaneden ayrılmıştık çok şükür umarım sizinkide geçici bir durumdur bebeğinizde bir sıkıntı yoktur bizim hikayemiz de böyle oldu şimdi çok iyiler bin şükür hastaligimiz hiç bseyimiz yok yaşanacakms o günler yaşadık ve atlattık Allah’ım kimseyi evladı ile imtihan etmesin gerçekten inşallah sizin sonuda güzel biter su mübarek günlerin hürmetine rabbim yüzünüze baksın 🤲