Kızlar merhaba. Kızım 19 aylık. 2 ay önce odasını ayırdık rahat yatabileceği montessori yatak aldık. Bundan 1 hafta öncesine kadar çok iyiydi gece uyandığında yanına gider uyutur döndüğümde tekrardan ağlamazdı. 1 haftadır yanına gittiğimde kalktığım an anlıyor ve tekrardan ağlamaya başlıyor. Onunla sabaha kadar uyuduğumda uyanmıyor. Ama kendi odama gidince 5 dk içerisinde tekrardan uyanıyor. Bu durumu nasıl çözebilirim. Yardımcı olabilecek var mı acabaa 😇😇