elalin Sağlık ocağında 6. Ay asimiz vardi bu ay 650 gram almış kızım anne sütü alıyor ebe az dedi doktorum başı kalabalıktı soramadım yani kaç kilo almalı ki anlamadım bana iyi gibi geldi
Themia elalin 650 gram çok iyi nasıl az demiş anlamadım bu ebelerde kendilerini doktormu zannediyor anlamadım ki insanın kafasını bulandırıyor. Kızım 6 aylıkken 300 gram aldı doktorum gelişimi gayet iyi dedi. 7.800 kilosu
Meryem09 elalin 650 gr çok iyi ki anne sütü alıyor benim oğlan mama ile besleniyordu aylık 900 gr almıştı ebemiz gayet iyi demişti
Dorugum24 elalin her soyleyene ınanmayın ıcınız rahat olsun saglık ocagındakı cogu ebe mübalağa yapıyor kafanıza takmayın bence gayet guzel almıs kı artık eskısı gb fazla almaz bebekler doktorunuz daha detaylı bılgılendırır zaten
elalin Themia öyle dedi ya çok sinir oluyorum zaten bingildakda geniş dedi doktora götürdüm kapanmak üzere ne genisi dedi
Serpiltoprak21 elalin benüm doktorum geçen ay kü kontrolümüde bir kilo almış fazla dedi alması gerekn kilo 500-600gram aralığında olmalı aylık dedi