Merhaba kızlar . 2 buçuk aylık bebeğim mama ve meme gidiyoruz sözde . 4 saatte bir 90 120 arası mama veriyorum . Mamadan önce 5 dk zor emiyor dolayısıyla sütüm azaldı . Dün katater aldım eds sistemini denemek için. Mama bitene kadar memede kaldı . Mantıken emdiği için süt artmasi gerekiyor . Kullanıp sütü artan var mi , boşa kürek sallamak istemiyorum tecrübeli annelirimizi dinlemek isterim. Arttıysa ne kadar sürede arttı sistemi bırakınca emmeye devam etti mi acaba