zeynosunannesii Anneler 4ay 19 günlük kızım iki gündür sadece bir ölçek maksimum iki ölçek mama yiyor. Sizce neden. Sma kullanıyoruz. İçiyordu bir sıkıntı yoktu mama ile alakalı. Sizde de var mı? Dili ile itmeyi yeni yeni öğrenmiş sürekli itiyor. Ne yapmalıyım.
zeynosunannesii Pembecik ağzından sular akıyor sürekli ağzına biseyler alıp kasıyor gibiydi ama bişey olmadı devaminda
zeynosunannesii birtutamsac uyku vs diğer durumlarında hiç bir sıkıntı yok sadece mamayı birden böyle yaptı
Ilaydacimen0325- zeynosunannesii bizimde ikinci ay oldu aynı şey hem mama hem meme gidiyorduk binada öğürdü diliyle itti anne sütü alıyor o günden beri bir tek nedenini hala bilmiyorum. Atak dönemi olabilir. Daha sonra öksürmeye başlamıştı bronşilit oldu belkide boğazı acıyordur
zeynosunannesii birtutamsac Hala eli büyük bir coşkuyla ağzında şuan inşallah boğaz enfeksiyonu filan olmasında distir inşallah
zeynosunannesii Ilaydacimen0325- Ya o zaman boğaz ise kötü olur inşallah değildir. Sağolun bilgi için takip edicem bakalım kizi