MatmazelDeniz gulnaz06 ilk oglum 9 bucuk aylikken çıkarmıştı suankide 10 aylık 6 dişi var ve 6 aylıkken çıkarmıştı aynı anadan doğan bebekler bile farkli oluyor çok normal
fgnrcp2704 gulnaz06 oğlum 5 ay 22 günlükken çıkarttı ve bulduğu herşeyi ısırıyor meme el kol bacak 😂 bence geç çıkması daha iyi çokta şey yapma 😂
gulnaz06 fgnrcp2704 doktorda bi sıkıntısı yok diyor ama ne bilim çocuğum çiğnemeden yutuyor yemekleri🤭🤦♀️
fgnrcp2704 gulnaz06 canı isterse çiğner😂 her bebek farklıdır sizinkinin gelişimi biraz yavaş demekki ☺️
Zeliff gulnaz06 ben küçükken bir yaşımdan sonra cikarmisim ilk dişimi. Her bebek farklı oluyor sıkmayın canınızı