Kızlar selamlar, 17 günlük bebeğim var. Maalesef yaklaşık bir haftadır gaz sancılarımız başladı, doktorumuz kolik tarzı sancılar olabilir dedi. Biogaia damla kullanıyoruz ama instagramda gezerken bebek masaj eğitimine denk geldim. Kolik, gaz sancısı, uyku problemi gibi konularda yardımcı olacak online masaj eğitimi veriyorlar. Bir eğitmenle görüştüm ama üç günlük eğitim için 2.100 tl istedi bütçemi aşıyor maalesef. Bildiğiniz, birlikte çalıştığınız daha uygun fiyatlı eğitim var mı? Ya da tecrübe ettiyseniz sizlerde işe yaradı mı masajlar? Önerilerinizi bekliyorum