Gzm17 benim bebeğim ilk günden beri çok uyuyor sarılık riskimiz yoktu bebişim kilolu doğdu ve uykuya çok düşkün ilk günden beri rutin oluşturduk gece en geç 10 11 de uykuya dalıyor ve hala uyanmadı kilosu da çok önde bi kerelik olduysa hiçbi sıkıntı olmaz çünkü acıkınca uyanıyolar