Minikmucizem22 bir sabaha karşı kızımı yanıma alıp , uzanarak emzirirken uyuyakalmışım. Kızımda memede uyumuş. Annem gelmiş resim çekmiş , kızımı almış filan. Hiç birini duymadım. Nasıl derin uyumuşsam. Sonra annemden bir fırça yedim tabii haklı olarak. Bence her zaman ayrı yatırılmalı ne kadar yorgun olup derin uyuyacağımızı asla bilemeyiz. Şimdi geceleri emzirirken oturarak emziriyorum ve hemen telefon alıyorum elime uyuyakalmayayım diye