Merhabalar 🥰
1 yaşında kızım var ve ben supriz bir gebelik yaşadım. Post açmıştım.
Herkes bir şeyler diyor 🤦
Birisi emzir, diğeri emzirme.
Ben az çok bilgime inanaraktan emzirmekten yanayım. Anne sağlığı ve beslenmesi iyiyse herhangi bir sorun oluşmuyor devam edilebilir diye biliyorum. Sadece hormanlardon dolayı sütun tadı değişip bebek kendisi bırakabiliyormus ?
Sizler ne yaptınız 🤍