Doğumla ilgili merak ettiğim şey kesilme anı, yani siz yarı bayginken doktor neşter gazlı bez falan diye konuşurken duyuyor musunuz kesilme anını sonra dikilme anını hissediyor musunuz?
Ben normal doğum yaptım ebe eline makası alıp kesiyorum dediğinde hiç hissetmedim belkide çok ağrım acım olduğu için farkedemedim, ama dikişin her anını hissettim çünkü uyușmadi.