iremm09 ayy insallah ya, ben ilk 5 sn durarak başladım. Tepki vermedikçe gün gün arttırdım..
Dalmasına yakın durdum, kıpırdnaınca tekrar salladım. 3 gün böyle ilerledik. Sonra rutin gibi saat 8 olunca odaya geçtik, pandasını, emziğini, suyunu, sütünü aldım yanımıza.
Loş ışıkla arkada pışpış sesi açtım. Tabi hala kendini yatakta ordan oraya atıyor. Kalkıyor yatıyor emziğiyle oynuyor falan sonra dönüp poposunu uyuyor.