Minikbirbebek Ben de 14şubatta regl oldum ve Şubat 28 çekiyor 30çekiyor olsaydı ben 12-13-14martta regl olmam gerekiyordu 17mart oldu gelen gidem yok sizin şubattan sonra regl gününüz değişti mi korkmam gerekiyor mu
iremceren Minikbirbebek emziriyosan düzensizlk normal stres yapıyosanz bu da regli baskılar korunmasz ilişki oldu ise evet gebelik için risk var korunmasız ilişki olmadysa adet düzensizliğinzii takip edin hep mi oluyo arada mı
Kubraybars Minikbirbebek ayy bu benn 🤦♀️ayni oluyomusuz bende geciktim olmadım da memlekete gidip gelmiştik daha olmadım hava değişiminden de olabiliyor dediler ama umarım oyledir
Minikbirbebek iremceren emzirmiyorum hiç olmadı hep 1 veya 2 gün önden gelir korunma geri çekilme ile
iremceren Minikbirbebek o zaman bebişko bi test yap sen test yapmayp stres yaptıkça regl olcağın varsa da olmazsn
MinikPrensesannesii Minikbirbebek 20 gün geç oldum kızım 20 aylık 3 test 1 kan testi negatif 😂 geçen hafta oldum şükür dün bitti
Minikbirbebek MinikPrensesannesii ay çok geç olmuşsun benimki 7aylık bide stresten başım ağrıyo çünkü gebeliklerim hep riskli geçiyor preeklampsi yüzünden
MinikPrensesannesii Minikbirbebek inşallah değildir bende ilk defa geciktim kızım 8 aylıktı oldum hep düzenliydi. Doktor diyo bu ay geciken çok olmuş mevsimsel sanırım