arzuu-52 Kızım 15 aylık bi süredir fark ettim ki saçları dökülüyor. Topluyorum normalde saçlarını acaba tokalar mı koparıyor diye düşündüm bi kaç gün toplamadım hala dökülmeye devam ediyor. Çok endişelendim neden olabilir bu başına gelen var mı acaba
demirboy arzuu-52 kan değerlerine baktırın çinkoya falan bakıyorlar onlar normalse şampuan değiştirin bizde şampuan değiştirince düzeldi yine 13 14 aylık falandı benimki de
arzuu-52 demirboy kanı düşüktü ilaç kullanıyoruz ama ara verdiğimiz oldu antibiyotik kullandığımız zamanlarda şimdi devam ediyoruz kullanmaya bu yüzden midir diyorsunuz
arzuu-52 1balkizannesi yatağına 3-5 kadar elimle tarıyormuş gibi yapıyorum o zaman da 3-5 kadar geliyor elime 🤦♀️