Tugba06 birkizbirerkekannesii aynen 😂 😂 asla alışamam sanmıştım ama alışıyor insan.. Ben de normalde erkenci insandım 6.30da kalkardım ama 5 bucuk benim için bile cok erken oldu.. 😂
Terazianne06 BeBeU amin amin yaşatmasın tabi . Çok geçmiş olsun düzenli sağım yap süt kalmasın göğsünde tekrarlamasın . Oğluna zaman ayır geri kalan şeyler gerçekten bitmiyor ya . Allah yardımcınız olsun