Kızlar merhaba 2 ay sonra oğlum 1 yaşına giriyor para biriktiriyorum eşim asgari ücretle çalışıyor evimiz bir kazandığını yarı eve yarı borçlara gidiyor dogru dürüst bişey toplayamadım nişanlıyken gelen hediyelik kıyafetler ve giymediğim elbiselerde var nasıl satabilirim yardımcı olursanız çok mutlu etmiş olursunuz😌🙏🏻