Serinayhan Hanımlar günaydın daha öncede soruldu ama malesef kızımın süt ürünleri alerjisi var ve 6aylik ek gıdaya başladık ama kahvaltı olarak ne vereceğimi bilemiyorum ve yardımınızı ihtiyacım var☹️
Merveyzc1661 Serinayhan ben sure hasladigim patatesten verdim sonra nohut unu yulaf unu aldim glutensiz onlarla muhallebi yaptim keciboynuzu pekmezi ekledimhergun farkli birsey olsun diye dusunme cunku alerjik olduklari icin sinirli seyler tuketebiliyorlar un kavurabilirsin dokunmuyorsa muhallebi yapabilirsin secenek az ama eldende baska birsey gelmiyor. bizim sebzelerede var maalesef sizin yoksa havuc kabak patatesten mucver yapabilirsiniz cok seviyorlar ama ek goda zaten tadim baslama ayi 6 ay ucgun ucgun gisecegin icin sebzelerden basla
Krm91 Serinayhan 6 ay için kahvaltıya gerek yok ki,tadım yapıyorsunuz o da tek öğün olsa kafi geliyor zaten
Hgk Serinayhan İnstagram da @birmuhendisbirpediatrist hesabına göz atın isterseniz. Alerjik bebekler için güzel tarifleri var ben ordan faydalanıyorum
Serinayhan Merveyzc1661 öncelikle çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için evet sebzelerden başladım veriyorum meyve püresi de yapıyorum ama sabahları ne veregimi bilemedim şaşırıp kalıyorum sabahları meyve püresi veriyorum içine irmik yada yulaf unu koyuyorum
Merveyzc1661 Serinayhan mecbur bir sure boyle idare edecegiz her zman farkli birsey veremedigimiz icin uzulme onlar icin
ipek_orc Serinayhan sabahları meyve püreleri verebilirsiniz. Ben muhallebi yapıyorum muzlu,irmikli,yulaflı. Meyveleri değiştiriyorum. Hergün yapıyorum. Bebe bisküvisi aldım internetten sütsüz yumurtasız onu yapıyorum.