Sebeyda Hanımlar bu şurubu kullandınız mı Dr iştah açıcı diye verdi okudum genelde alerjik durumlar deri döküntüsü boğaz şişmesi falan diyor
UMUTUMM___ Sebeyda arkadaşim kullandi çocuk sadece uyudu üstelikk doktor falanda yazmadi ona biri demis aldi çocukta denedi paso uyudu 😢
Barlasb10 Kesinlikle kullanmayın sadece uyku ve sersemlik yapıyor 3 gün kullanıp attım. Eğer iştah açıcı bişey arıyorsanız argivit bakabilirsiniz tabi bebeğiniz 1.5 yaş üstündeyse bir de doktorunuza danışın kullanılır mı kullanılmaz mı diye