Benim kizimda oyleydi zorla emziriuodum gece ve uykuya dalacagi sırada güzel emiyodu normalde aç olsada almiyodu 5 aylik olana kadar öyleydi pes etmeyin sonra düzeliyor şimdi 6 buçuk ayligiz arada gene huysuzlugu tutuyo ama pes etmedim etmemde sütüm olduğu surece iki yaşına kadar ınş emzircm sizi anlıyorum çok zor ve bir o kadar da sıkıntılı ama sütüm olduğu halde mama vermekten iyidir