Cerenimmmmm her emzirmeden önce burnuna serum fizyolojik damlatıyodum sonra ektim bunla uğraşma büyük serum al şırıngayla ver ben öyle yaptım hep dedi doktorumuza danıştık yapabilirsen daha iyi olur daha iyi açılır dedi 4 aylığız sürekli o şekilde temizliyorum