Ay kızlar ya kizim artık daha az emer diye düşünüyordum ama iyice bağımlı oldu, gün içinde yemek de yiyor ama meme bağımlısı resmen. Yani yemek sonrası bile emiyor. Uyaninca, uykudan önce, cani sıkılınca vs..Bu durum beni çok zorluyor, dışarıda ya da misafirlikte. Biberon hiç vermedim, hep emzirdim. Ama içinden çıkılmaz bi hal aldı. Nasil yapicam bi yöntem bi cozum var mi