Cly01 2 ay 20 günlük bebeğim ellerini ağzına götürüyor ve sonra da salya gibi ıslatıyor çenesini ellerini normal mi? Diş olamaz daha diye düşünüyorum ama
Balkizlarim Cly01 normal ellerini keşfediyor bunlar ne diyor yani 🙈 kaşına bilir evet buda normal diş hazırlığı olabilir zaten 1 ayı falan bulur ✨
sarmaliklahana Cly01 cok normal o dönemde ellerimi keşfediyor ve yakası asla kuru kalmıyor 🥴 Kehribar kullanımına başlayabilirsiniz veya ya kaşıklar var onlardan kullanın 🤭
Fundabshn Cly01 Normal canım benimde 2 ay 14 günlük bebeğim var valla aynılarını yapıyor emziği atıp elini yumruk yaparak emmeye çalışıyor 😂 Özellikle o çıkardığı sese hastayım 😍🥰🤗
sarmaliklahana Eylulllllll yakalık ya klavye de öyle cıkmış kuusr abakmayon 🤭😆 Yeni icat ettim salya azaltıcı kaşık 😆😆😆🤭
sarmaliklahana Cly01 yakalık ya klavye de öyle cıkmış kuusr abakmayon 🤭😆 Yeni icat ettim salya azaltıcı kaşık 😆😆😆🤭
Isteboylebisey Cly01 bizim bebek de cok erken basladi salya akıtmaya sizinki gibi diyebilirim. Ama 7. Ayına 1 hafta kala diş patladı