Ndrg-12 neler yaptım neler hiç artmadı ilk kızım da sol gögsümü emmedi şimdi ikincisi de emmek istemiyor biraz emip ağlıyor. Sağdıogımda da sağdan 120 cc çıkıyorsa soldan 30 40 cc zar zor çıkıyor. Mama+meme şeklinde gidiyoruz bir tanesiyle doymuyor çünkü.