iiremuygarimm 5 günlükler 10.9 çıkmıştı şimdi acilden geliyoruz çocuk sapsarı oldu 7 günlük.. 15 çıktı sinir 18 mış sizce sariligi ne düşürür ac kalmıyor anne sütü yanınızda mama da veriyoruz tecrübem olmadığı için çok korkuyorum nolur ne biter hiç bir fikrim yok
Ndrg-12 iiremuygarimm yapacak bir şey yok bol bol emzireceksin canım. Benim oğlum da hiç aç kalmadı mama desteği hep yaptım ama sarılık düşmedi yatırdılar. 1 aylık oldu değeri 14 e yeni düştü 😢
Ndrg-12 iiremuygarimm 18 le yattık iki gece 10 a düştü sonra tekrar çıktı. Sık sık kontrol ettirmek lazım
Melikeeeecansuu iiremuygarimm arkadasımın 16 ydı 4 gun kuvezde yattı duzeldı suan hem mama hem anne sütü agırlıklı 1 saatte 2 saatte bı emzırıyor. Yarımsaat te bı 1 saatte bı emzırın
ipekgumen1 iiremuygarimm 16 daydı sarılığımız 1 gece yattık ışığın altında biberonla besledim evde geldik uyanmıyordu çocuk sarılık uyutuyor uyanıp emmesini bekleme dedi doktor kendin uyandır sık sık emzir mama takviyesi yapın dedi emdikçe kendine geliyor ben mamada verdim