sarmaliklahana Yagmur16__ benım kızımda 6+3 aylık ama neden Aralık uzadı anlamadım. Meme +. Mama + ek gıdayı suan bizim düzenimiz ve ara yok yani yine 2 saatte bir acıkıyor ve meme mama ek gıda ne istediğini anlayabiliyorum 🥴🙄
balpetegimeto Ebeler normal olduğunu söylüyor hatta bunu meme reddi sanıp emzirmeye zorlayan anneler varmış sonra bebek bıkıp bırakıyor falan diye daha dün okumuştum oğlumda 6 aylık ama mümkün değil 2 saati geçmiyor ne emerken ne mama yerken
Nursena0606 Yagmur16__ 4 saat normal. Daha erken verilmesi sorun. Bebeğiniz artık büyümüş ve gündüzleri ortalama 3-4 saat aç kalabilirken gece 10 saate kadar uzayabilir.